Οι καθαρμοί αποτελούν το απαραίτητο και καθοριστικό πρώτο βήμα για την επίτευξη της υγείας στον ανθρώπινο οργανισμό. Χωρίς όμως έναν πνευματικό Δρόμο μπροστά του, ολιστικά τουλάχιστον, η υγεία του ανθρώπου είναι αδύνατον να επιτευχτεί.
Ο άνθρωπος δηλαδή, δεν «καθαρίζει» μόνο με απλούς και συγκεκριμένους τρόπους εργασίας ως προς το σώμα του, αλλά και με ένα πνευματικό Μονοπάτι, διαθέσιμο για να περπατηθεί κατά το βίο του. Έναν Δρόμο στον οποίο θα παράξει έργα υπηρεσίας στην ανθρωπότητα, έργα δηλαδή ενότητας και ειρήνης, το μοναδικό αληθινά γεγονός που μπορεί να του δώσει πηγαία και αυθεντική χαρά. Αποτελεί άλλωστε εκείνο το πλάσμα του φυσικού κόσμου που μπορεί να κάνει το αναπάντεχο: να καταστείλει το βασικό του προγραμματισμό, υπερβαίνοντας ακόμα και τις ίδιες του τις σκέψεις! Κι αυτό το μπορεί, γιατί δεν αποτελεί απλά και μόνο μία Θεία έκφραση σε υλικό πεδίο, αλλά την εκδήλωση εκείνη όπου κατ΄ εικόνα και καθ' ομοίωση του Μεγάλου Δημιουργού της, εν τέλει Τον επιδιώκει.
Αυτή η υπέρβαση των σκέψεων συμβαίνει μέσα από τη διαδικασία του Διαλογισμού, τον πρώτο ουσιαστικά και υψηλότερο από όλους "καθαρμό". Είναι θαρρετό και εύκολο να διαπιστώσει κανείς ότι οι σκέψεις ουδέποτε θα μας δώσουν την αλήθεια, αφού πάντοτε περιορίζονται, τόσο σε χώρο όσο και σε χρόνο, αντίθετα με την ίδια. Ο διαλογισμός από την άλλη είναι η παρουσία του ανθρώπου στο μεταξύ των σκέψεών του απεριόριστο χώρο και χρόνο, στην περιοχή των ενδιάμεσων κι απέραντων δυνατοτήτων του.
Δυστυχώς το πεδίο των απεριορίστων δυνατοτήτων μέσα στο οποίο όλοι γεννιόμαστε, περιορίζεται κατά πολύ εξαιτίας της λανθασμένης εκπαίδευσης, των πεποιθήσεων και των προγραμματισμών που μας περνούν στο σύνολο της ζωής μας, των σκέψεων και των περιορισμών τους, που στην ουσία μας δίνουν στο τέλος μια σχετική όσο και ψεύτικη πραγματικότητα, ακόμα και της ίδιας μας της υγείας.
Ο δεύτερος καθαρμός έρχεται με την αλαλία, με την προσπάθεια να ζήσουμε μερικές ώρες μέσα στην διάρκεια της ημέρας χωρίς καθόλου ομιλία, αλλά ει δυνατόν, και χωρίς καθόλου τεχνητές εικόνες. Ίσως και να είναι πολύ δύσκολο να κλείσουμε το εσωτερικό στόμα των σκέψεων μέσα μας, αλλά σίγουρα δεν είναι αρκετά δύσκολο να κλείσουμε το εξωτερικό μας στόμα.
Αν δεν τα καταφέρουμε με την αλαλία, οποιαδήποτε άλλη επιδίωξη καθαρμού θα παραμένει ελλιπής. Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή μας η πράξη πρέπει να στερείται επιτήδευσης και επικοινωνίας, θα πρέπει να είναι μια απλή άσκηση που δεν θα την καταλαβαίνει κανείς άλλος, παρά μονάχα εμείς. Ή κάποτε, ούτε και εμείς.
Ο τρίτος καθαρμός έρχεται από την επαφή μας με τη φύση, τη μόνη που είναι σε θέση να ηρεμήσει το νου από τις προσπάθειες για αλαλία και διαλογισμό. Επαφή με τη φύση και ταυτόχρονα απεξάρτηση από κάθε μορφής οθόνη (υπολογιστή, κινητού ή τηλεόρασης) και τεχνολογίας.
Στη φύση δεν υπάρχει το «εγώ παρατηρητής», οπότε δεν υπάρχει ούτε ανταγωνισμός, ούτε αγωνία διαφύλαξης μυστικών. Στην ανώτερη επιστήμη της φυσικής, στην κβαντομηχανική, η έλλειψη του παρατηρητή κάνει το κβάντο μια απλή όσο και άπειρη πιθανότητα να βρεθεί, «εδώ ή εκεί», ένα κύμα και μια ενέργεια άπειρων δυνητικά θέσεων, ενώ η παρουσία του παρατηρητή το περιορίζει αυτομάτως ως υλικό σημείο που έχει συγκεκριμένη θέση και υπακούει σε σχετικούς νόμους. Η φύση ως εκ τούτου υπάρχει για να
περιορίσει την αναπηρία μας, για να μας ηρεμήσει και να μας
αποτοξινώσει από τα «εγώ» και τις επιθυμίες τους.
Ο τέταρτος καθαρμός έρχεται από την παύση κάθε μορφής κριτικής στους άλλους. Μπορούμε να κρίνουμε τα γεγονότα, αλλά δεν μπορούμε να κρίνουμε τους ανθρώπους που τα προκαλούν.
Η κριτική, πέρα από φλυαρία είναι και μια υπερβολική σπατάλη ενέργειας, που οδηγεί στη «λογική του χωρίσματος" και όχι στην αποδοχή της ενιαίας και αδιαίρετης αρχαίας πηγής των φαινομένων, ανθρώπινων, ή μη. Με την κριτική, εν τέλει, κρίνεις τη Δημιουργία, οπότε αποκόβεσαι πλήρως από αυτήν και εναντιώνεσαι πλήρως στο Δημιουργό, λειτουργώντας αφελώς ως προς την ευθύνη που έχεις για ό,τι συμβαίνει γύρω σου. Ξεχνάς, δηλαδή, πως σε οτιδήποτε συμβαίνει γύρω σου συμμετέχεις ενεργά. Ξεχνάς, πως έχεις μια εσωτερική ευθύνη για τα πάντα, για το πώς σου φέρεται ο διπλανός σου, αλλά και για
το πώς είναι στο σύνολό του ο κόσμος μέσα στον οποίο επέλεξες να ζεις.
Το σύνολο των συμβάντων της ζωής μας όμως είναι τέλειο και υπηρετεί ολοκληρωτικά τη μαεστρία, τη δυνατότητα δηλαδή της εξέλιξής μας. Αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι δεν μπορεί ή δεν πρέπει να αλλάξει κάτι μέσα σε αυτά που μας περιβάλλουν, αλλά σημαίνει ότι κάθε αλλαγή οφείλει να γίνει με ενότητα και αγάπη, όχι με άρνηση και σκληρότητα.
Ο πέμπτος καθαρμός έρχεται με τη συγχώρεση του πλησίον και την ανάληψη της θρησκευτικότητας για ζωή. Άμεσα συνδεόμενος καθαρμός με τον τελικό προορισμό της απόλυτης υγείας που πρέπει να επιδιώξει ο μαθητής της Ίασης και του Ασκληπιού, γιατί για να μπορεί να δεχτεί όλα αυτά που θέλει από το Σύμπαν, θα πρέπει πρώτα από όλα, να είναι σε θέση και να του τα δώσει.
Όπως δεν υπάρχει εισπνοή χωρίς εκπνοή, έτσι δεν υπάρχει "παίρνει", χωρίς "δίνει". Αν θέλω να πάρω χρήματα, θα πρέπει να δώσω χρήματα, αν θέλω να πάρω αγάπη, θα πρέπει να δώσω αγάπη. Είναι τόσο διεστραμμένα απλό, όσο και ότι κάθε ημέρα καλό θα είναι να δίνω κάτι, κάτι έστω μικρό στον κόσμο που με περιβάλλει. Χωρίς συγχώρεση αυτό μοιάζει αδύνατο να συμβεί, ακόμα και ως πάγια πειθαρχία, γιατί ο άνθρωπος χωρίς συγχώρεση εστιάζει πάντα σε αυτά που του λείπουν, άρα σε όσα χρειάζεται να πάρει για να ευτυχήσει.Ενώ για να ευτυχήσει τελικά, χρειάζεται απλά να τα δώσει.
Μετά από τους πέντε βασικούς καθαρμούς που αναφέρθηκαν, ή και παράλληλα με αυτούς, ο καθένας οφείλει να επιλέξει ένα Εσωτερικό Πνευματικό Μονοπάτι, το κατάλληλο για τη δική του πορεία εξέλιξης, μια εσωτερική μαθητεία σε μια Ανώτερη από αυτόν Ιδέα, μια Ιδέα Αγαπήσεως του ανθρώπου από άνθρωπο και υπερασπίσεως της Δημιουργίας. Και να περπατήσει αυτό το μονοπάτι με αγνή και καθαρή αθωότητα, γιατί εν τέλει, αυτή είναι η βόλτα που ονειρευόταν σε όλες του τις ζωές, η μοναδική που θα του δώσει την άγρια χαρά της ευτυχίας που επιζητεί στα βάθη του. Αυτή είναι η επίτευξη του δικού του σκοπού.
Σε κάθε τέτοιο Δρόμο που θα ακολουθήσει ο άνθρωπος, περιλαμβάνονται κι επί μέρους καθαρμοί και εξαγνισμοί του σώματος, όπου σε καθαρά σωματικό επίπεδο αφορούν πρωτίστως τον καθαρισμό αλλά και την επινόηση της ορθής λειτουργίας του αποχετευτικού του συστήματος, για την απομάκρυνση των τοξινών και των απόβλητων που καθημερινά εισβάλλουν μέσα του.
Αυτό σημαίνει κάλλιστη υγεία νεφρών, κινητοποίηση της λέμφου και φιλτραρίσματος αυτής από τους νεφρούς, αποκατάσταση της υγείας του γαστρεντερικού του σωλήνα, αλκαλοποίηση του αίματος και ορθή οξυγόνωση.
Αυτό σημαίνει κατανόηση της ανατομίας, επινόηση της υγείας στα ζωτικά του όργανα, αναβάθμιση του ενδοβιώτη (του συνόλου των μικροβιωμάτων που κατοικούν μέσα στο έντερό του), σωματική άσκηση και υπνοθεραπεία.
Αυτό σημαίνει απομάκρυνση των φλεγμονών, μικρών και πάγιων, και αποκατάσταση της υγείας των αδένων του.
Αυτό σημαίνει και μια σωρεία άλλων δράσεων υγείας στις οποίες θα επανέλθουμε στο μέλλον, όπως: νηστείες, διατροφικές αποτοξινώσεις, υδατοθεραπείες του παχέως εντέρου, λουτρά, αλλά και εναλλακτικές θεραπείες όπως: μασάζ εσωτερικών οργάνων, βελονισμός, βοτανοθεραπεία, προσευχή, ελιξίρια κλπ.
Η Υγειογνωσία, σε μια προσπάθεια επιδίωξης των παραπάνω, θα δημιουργήσει μια νέα σειρά προϊόντων που σκοπό έχουν να φέρουν όλους τους καθαρμούς εγγύτερα των ανθρώπων.
Γιατί «Εσθλός», στα ελληνικά θα πει: «ο ισχυρός, ο άξιος, ο καλύτερος στο είδος του».
Κι αυτή είναι η λέξη που θα υπερασπιστεί τα πέντε προϊόντα της σειράς, τις πέντε μυστικές συνταγές της αρχαίας δύναμης. Πέντε, όσα και τα αρχέγονα στοιχεία της δημιουργίας του κόσμου, κατά την αρχαία ελληνική φιλοσοφία: ΓΗ – ΦΩΤΙΑ – ΝΕΡΟ – ΑΕΡΑΣ – ΠΕΜΠΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ (ΑΙΘΕΡΑΣ).
Σε αναμονή...
Comments